Papatya_anne kesinlikle Arzu Doruk öneririm insthramdan da bakın gerçekten orada göründüğü ne ise gerçekte de aynı. O kadar Güler yüzlü, o kadar tatlı bir doktor ki arkadaş gibi yaklaşıyor insana. Bilgisi becerisi de çok iyi bir doktorumuz. Ben o kadar memnunum ki 🌸 Arzu hocam city hospitalde doğum yaptırıyor ama kendine özel muayenehanesi var 🐥🥰 Su hastanesine birkaç kez kendim gittim iki kez de annemi götürdüm, oranın kadın doğumunda anneme bir işlem yapıldı inanın annem mesai saatleri içinde doktorumuzu ameliyat masasında 1 saat bekledi. Kesinlikle hiç memnun kalmadık. Bende instagram üzerinden görüp gittim ama şahsen biz memnun ayrılmadık 🤷🏼♀️🙇🏼♀️