Aynı sizin gbı 17. Haftamda hıssettm o kadar assalardaydıkı o zaman ve hafıf tabı kndı daha mınnacıkdı☺️ Kmseyı ınandıramadım hıssettıgıem ama ılk gebelıgın bu kdr cabuk hıssedemessın dyıp duruyorlardı ama masallah benım kızım cok hareketlı hatta o haftalarda hıssedılse bıle 3 gunde bır fln hıssedebılırsınız yazıyodu uygulamada ama bn her gun bı kc kez hssedıyordum halada kımıl kımıl bebegım ne gecesı var ne gunduzu☺️