Tugcem_271 Milasmomm cqn7m benim ilk testimde böyle silik çıktı kan versim kanda da negatif çıktı 10 gün sonra gittiğimde hamile olduğumu öğremdim Bebğin yeni oluium sürecinde böyle silik çıkıyormuş test doktor demişti
Ebru-isil Milasmomm Google a hızlı resim yaz siteye gir foto yükle galerinden sonra orda forum için olan linki kopyala buraya yapıştır canım.
Milasmomm 1 - 5333F71D-542A-474E-A6EB-AC1E428F7172.jpeg image/jpeg(1.49MB) 2 - 2684429C-CBA2-455C-9DCB-85B7920629AB.jpeg image/jpeg(1.98MB)
Betullll Milasmomm canım ikinci çizgiyi gördüm bence var şimdiden hayırlı olsun kan verip emin olabilirsin 😌