Bende 38. Haftamdayım kızlar şu virüs gerçekten beni de çok korkutuyor. Cuma günü randevum var. Her şey normal doğuma uygun görünüyor ama işler daha da kötüye varmadan acaba isteğe bağlı sezaryen mi olsam diyorum. Eşim de korkma bi şekilde hastaneye gitcez nasılsa 1 hafta erken 1 hafta geç bişey olmaz diyor ama işte napsam bilemiyorum.