Ben 39/4 hamileyim dün kontrole gittim, ultrason gayet iyidi. Sonra NST' ye girdim ordada kalp atışları iyidi fakat bebek hareketleri azdı. Dr istedi diye çikolata yiyip bir daha girdim bu defa bebek hareketlendi. Benim takıldığım konu dr eğer ikinci NST de aynı olsaydı seni sezaryana alırdım dedi. Sizce bu ne kadar doğru, yarım saat bebek durgun diye sezaryan olur mu? Ya da bende mi sorun var çünkü benim bebek her an hareketli değil arada oynuyo vakti vaktine uymuyo😔 Bilemedim🤔