Merhaba arkadaşlar nerden nasıl başlasam bilemiyorum o kadar morelim bozuk ki tüp bebek tedavisi işe hamile kaldım 5. Haftadan 12 haftaya kadar kanama ve lekelerle geçen bir dönemim oldu tam hersey gecti derken tam o sırada sarı akıntılar başldı enfeksiyon diyip doktora gittim donaxyl die bir ilaç verdiler akşam ilaçı itiremedim o kadar kaymıyor ki vajinanın ağzında kalmış ve sabah olduğu gübi geri geldi daha kötüsü fitilden önce sarı olan akıntım kahveye döndü bugünden beri kahve olarak geliyor doktora yarın gideceğim ama iyice psikolojim bozuldu 🥺🥺