Aheahe Kizlar oglum 1 yasinda ve bugun öksurup burnuda akiyor :( ne yaoabilirim hastaneye goturmek iatemiyorum
Deletedmom124 Aheahe geçmiş olsun canım burnunu açık tutun ama götürün çocuk doktoruna boğazında iltihap falan varsa evde geciremezsin ilaçsız buhar takviyesi falan yaparsa çabuk atlatabilir
Aheahe Deletedmom124 ha su coronodan dolayi yeminle evden cimasim yok korkuyorum :( birde hamileyim bir sey olur die ondan da korkuyorum ben yeni atlattim ama simfi sira onda
Deletedmom124 Aheahe canım benimde oğlum hastalandı o şekilde bende mecbur gittim maske tak git gerekirse evde geciremeyebilirsin