Telatabih Merhaba doktorum yumurtlamadan bir hafta sonra rahim duvarın kalın dedi kötü bir şey dedim yoo gayet iyi bir şey dedi kalın olması neden iyi bilen arkadaşlar var mı?
DuhaninAnnesi Telatabih olası bir gebelik için rahim duvarı kalınlaşır yumurtlama döneminde eğer döllenme olmazsa kalınlaşan rahim duvarı dökülür adet oluruz
Yavrum_herseyim Telatabih Gebelikte rahim duvari kalinlasir bende bebek istiyordum ve alttan muayne etti bnde cok korkmustum kotu bisey diye ilâç tedavisine baslatilcakti bi gebelik testine bklm ona gore baslariz demisti oda gebelik cikti canim insallah seninkiside oyledir
Selime-18 Telatabih bana da doktorum rahim duvarın kalınlaşmış dedi 1 hafta sonra bebeğimi gördüm alttan ultrasonla. Şuan 40+2 hamileyim☺
Melike3777 Telatabih kuzum hamile kaldığım ay ultrasona girmiştim doktorum rahim duvarın kalın ya gebelik oluşuyor yada adet olucaksın demişti ama ben hamileydim kese için bekliyordum o ay yani iyi bişey gebelik olabılır ☺️
DuhaninAnnesi Telatabih evet canım bende 28 martı bekliyorum inşallah hayırlı haberlerle dönersin umarım döllenme gerçekleşmiştir 🌸
DuhaninAnnesi Telatabih evet gec yumurtlama oldu 14 gün sonra test yapacağım oda 28 marta denk geliyor inşallah diyelim 😊
Telatabih Yavrum_herseyim aaa ne güzel tevafuk olmuş :) inşallah benimde öyledir sanki doktorda bundan şüphelendi ama demek istemedi gibi hissettim okuduklarımdan sonra sizede danışayım dedim. daha önce 3 kimyasal oldu maalesef
Yavrum_herseyim Telatabih benimde kimyasal gebelik ten sonra böyle oldu olur insallah canim sen iyi dusun iyu olsun
Telatabih Yavrum_herseyim galiba sizden öğreneceklerim daha olacak başını şişirmiyordumdur umarım 🙈 kimyasal kaç tane olmuştu ? Birde ecopirin verdi doktorum onu kullanmaya başladım tedbiri alalım zaten pıhtılaşma var dedi
Yavrum_herseyim Telatabih 1 tane gecirdim ama ilk gebeligim de dogduktam sonra vefat etti banada kimyasal gebelikten sonra corasprin baslatmisti
Telatabih Yavrum_herseyim hay Allah ya çok üzüldüm Rabbimin imtihanı inşallah herşey yolunda gider sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🤲🏻♥️
Telatabih Selime-18 yaaa gerçekten mii çok güzel olmuş 🙈 inşallah darısı bizimde başımızaa 😍 dün alttan muayenede dedi banada daha regl günüme 10 gün var
Selime-18 Telatabih Allah razı olsun ☺âmin inşallah kendi gelmedi bizim kız daha gelmezse pazartesi 41.haftaa dolunca doğum olucak
Telatabih Melike3777 inşallah canım çok teşekkür ederim destek olduğunuz için 😍 peki regl gününe kaç gün vardı doktor böyle dediğinde 😊