26+2 haftalığım geceden beri hafif ağrı var bı tek tarafda hep soluma yatym acaba ondanmu dedim ama geçmedi hafif hafif doktoorqda gidemiyorum buradaki devlet hastanesi kapatmışlar bide korkuyorum virüsten dolayı zaten bogazm sis burnum akıyor napcagimi sasrdim 🙄