Bende çok merak edıyorum 8 haftalık hamileyim içimden ve kalbımden kız çocuk geçiyor bekarkende hep kızım olsun derdim sağlıklı sıhhatle olsunlarda nedense kendını hiç erkek annesi olarak hissedemiyorum. Nasip kısmet bizde ay sonu gitçez Kontrole 11+3 olcak belli olmaz ama belki tahmin yapar daha sonra netlesir. Errafimda çoğu Kişiye ilk bsta hep kıza benzıyor dendi sonra erkek olduğu ortaya çıktı 🐣 Kıza benzıyor derse yanılma payı vardır ama erkeğe benzıyor derse erkek annesisinz kızlar 🤴💕