38+5 olduk hanımlar 33 haftalıkken erken doğum riski var diye hastaneye yattık şimdide kızım gelmek istemiyor 😂 sizlerde durumlar ne.. Kolay doğum için şunu yaptım işe yaradı şunu yedim doğumum başladı diyenler tavsiyeleriniz nelerdir. Burda hint yağı çörek otu yağı kavun falan okudum gerçekten işe yarıyor mu..
Bu arada pazartesi ye olsun istiyorum ilk kızımla aynı gün ( 23 Mart ) doğumlu olsunlar istiyorum ama nasip tabi..😍😍