canana Merhaba deneyimli anneler; 30.haftamın ortalarındayım. Henüz bebek deterjanı almadım. Sizler hangi deterjan ve yumuşatıcıyı önerirsiniz? 😇
berel15 canana ben duru gramül de kullandım dalin granülde ikisininde içeriği temiz tercih edebilirsin Ayrıca duru granül fiyat olarak daha ekonomik
tiniminianne Deletedmom138 Bende dün bunu araştırdım baya temiz içerikli dediğin gibi. Güzelde kokuyordu kutuda ama almadım karar veripte :)
Deletedmom138 tiniminianne Ya teşekkür ederim bende daha gidip bakamadım virüs mirüs derken eve kapandık internetede güvenemedim ☺️
Ebru-isil Dalan granül sabun aldım 2 gündür bebek kıyafetlerini bununla yıkıyorum.kısa programda ekstra durulama yapmadım zaten kalıntı falan bırakmıyor.Yumuşatıcıyı kimyasallardan dolayı kullanmayı düşünmüyorum.