Eligo canım sakın korkma sakin ol. Ben daha yeni çıktım hastaneden 15 gün yattım. Gelişim geriliğini takip ettiler. Benimki de karın bölgesi küçük diyorlardı. Günde 2 kez nst ye bağlıyorlardı. Olmadı deyip tekrar bağlıyorlardı kalp atışı normal sancı yok neden tekrar ediyorsynuz diye soruyordum sürekli sonunda birisi açıkladı çok şükür. Nst de kalp etışı ve sancı haricinde bebeğin o süre içerisindeki hareketlerinide takip ediyorlarmış. Eğer yeterli hareketi alamazlarsa tekrar bağlıyorlar. Ben kalkıp dolaşıyordum çikolata yiyordum bebiş uyanıp hareketleniyordu tamam diyorlardı. Şimdi 3 günde bir gidip baktırıyorum hareketleri azalırsa gel dediler hemen daha 32 haftalığım. Sende nstye giderken çikolata ye bebeğin hateketlerinin çok olduğu saatlere al randevunu.