Mrb arkadaşlar kaç gündür nefes almakta zorlanıyorum esnemeden nefes alamıyorum doktora gittim bir takım yaptığın stresten dolayı oluyor dedi gercektenten oyle bu çıkan salgın hastalıktan dolayı çok stres yapıyorum küçük çocuğum var dısarda çalışanlarımız var küçük bir ihtimal bile çok geriyor doktor bu durumdan kurtulmam gerektiğini söyledi ama olmuyor ne gerek cabalasamda o korku kaygı bitmiyor nefes almakta artık güçlük çekiyorum sizde böyle durum yasaya varmı acaba ne önerirsiniz
😔😔🙏