SakiRumeysa Herkese merhaba 39+5haftalık hamileyim iki gündür günlük akıntı miktarımda artış var hatta akıntı olduğunu hissedecek kadar bu durum normal mi cuma gününe kadar doğum olmazsa doktora gideceğim ona söylemeli miyim