Herkese merhaba 17+6 haftalık gebeyim her ay düzenli kontrole gidiyorum. Normalde randevum 25 mart ama bu virüs vs dolayısıyla evden çıkmak istemiyorum doktorumla konustum herhangibi rahatsızlığın ağrın yoksa nisanın 2.haftası gelip hem detaylı ulturoson hemde rutin kontrollerimi yapabileceğini söyledi sizde 1.5 ay kontrole gitmemek bebeğim açısından bi sorun olur mu onu da merak ediyorum ama hem hastahane hemde toplu taşıma kullanmak bu evrede tehlikeli diye düşünüyorum sizler ne dersiniz?