Kızlar ben evlendikten 10 ay sonra hamile kaldım kimyasal oldu 7 ay sonra düşük yaşadım pko var zor hamile kalıyorum. Görümcem doğuma girerken iki arkadaşı için dua etmiş çocukları olsun diye ikisininde olmuş bende buna çok inandım bi arkadaşıma söyledim dua etti doğuma girerken o ay hamile kaldım ve tek seferde oldu mucize resmen. Sizde tanıdığınız varsa rica edin bence