Ceren58 Ne yaptıysam olmadı. Aklınıza gelebilecek her türlü yolu denedim. Günde 40 ml.. Yani 1 bucuk cc anca çıkıyor. Bu tüm gün.. Mecbur mama veriyoruz ogluma. Anne sütünü günlük tadımlık alıyor.. Sizde durumlar nasıl. Mamanın zararı oldu mu
Dilek3504s Ceren58 canım süt sağma makinesi al benim prenatüre doğdu makine aldım sütüm şimdi çok fazla
Ceren58 Dilek3504s Manuel 2 tane aldım pompa olmadı. Hastaneye gittim elektrikli lansinoh o da az geldi. Arkadaştan aldık yine lansinoh yine az geldi 20 ml kadar… Dün hastane tipi elektrikli pompa(güçlüsünden) kiraladık. Son çare. Onda da aynı düzeyde geliyor. Günde 1 kez çocuga içirmelik anca çıkıyor.
esranil Canım eğer sütün azaldıysa humananın still tee çayını da deneyebilirsin ben doğumdan iki hafta sonra kullanmaya başladım. doktorum tavsiye etmişti. Azalma sıkıntımız çok olmadı şükür.