Selam hamişler, 27. Haftadayım aşırı mide yanmam var gaviskon filan yaramıyor artık, bazen 3 defa uyanıyorum geceleri eziyet artık sesim kısıldı boğazım ağırıyor artık, doktor lansor verdi ama kullanıp kullanmamakta kararsızım, kullanan var mı,? Yada başka çözüm bulan