Busraaytac 21+1 deyiz ikiz hamilelik 20. Haftada rahim ağzı yetmezliği teşhisi ile serklaj ameliyatı oldum. Bugün kanama ve karında sertleşme ile tekrar hastaneye gittim durdurdular tabi eve taburcu oldum ama sürekli yatak istirahati verdi doktorum. İnşallah bu zor günlerim geçecek. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı
Ebrarrrr Busraaytac bende öyleyim Canm dua etmekten başka bişey yapamayız rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı Nasıp eylesin benimde 2kaybım var şuan Bebek aşagıda hep yatıyorum ve daha cok erken inşşlh rabim hepimize yardım eder
Dogabebek Busraaytac Canim oncelikle gecmis olsun Rabbim gebeligini hayirlisiyla tamamlamani bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin. Ece Kumkale diye bir kadin var hassasanne internet sitesi ve kitabi var. Belki biliyorsundur ama yazmak istedim sanirim seninle benzer bir ameliyat gecirmis. Zorlu hamileligini anlatiyor 3 cocugunuda saglikla dunyaya getirmis. Onu bir arastir istersen insan benzer durumlardan destek aliyor. Belki instagramdan kendisine ulasip konusabilirsin.
ZeHRAa Busraaytac öncelikle geçmiş olsun bende 21+1 hamileyim ikiz gebelik çift yumurta genelde yatarak geçiriyorum günlerimi ayni günümüz sizinle Rabbim sizede şifa versin bol bol dinlenin geçmiş olsun
Busraaytac Esrelf yok canım dikişlerden değil kanama dikişler hatta rahmin açılan kısmını kapatmış güzel yerde. Benim bebekler erken gelmek istiyo karnım kasılıyo ya o yüzden kanamam oldu yada bu serklajın kanaması kahverengi renkte geldi çünkü
Esrelf Busraaytac canım inş düzelecek bir sıkıntıdır. Allah bebişlerinizi size bağışlasın. Kasılman şuan nasıl azaldı mı?
Esrelf Busraaytac sevindim canım. bazen serkülaj sonrası kasılma olabiliyormuş. Belki seninde ona bağlıdır.
Fkg Serklajım var ikiz bebek hamileyim ve 28. Haftaya gelebildim çok şükür sabır , dua ve bol bol yatarak vakit geçiriyorum. Kasılma için magnezyum kullanıyorum ve baştan beride Protestan fitil olarak kullanıyorum. Umarım zamanında doğar bebeklerimiz.
Busraaytac Fkg ne güzel ya maşallah sizinde peki öyle kasılmalarınız kanamanız oldu mu hiç. Bide serklajı kaçıncı haftada oldunuz
Ebrarrrr Busraaytac benimde şimdi bile oluyor kasılmalarım sırrtım acıor bebek rahim içinde atıyor 16haftamda yapıldı bana
Fkg Busraaytac Geçmişde düşüğüm olduğu için bunlarada riske atmamak için erken 12. Haftada serklaj yapıldı. Kasılmam cok oluyor ama çok şükür hiç kanamam olmadı. Ama siz endişelenmeyin benim düştüğümde kanamam olmuştu ve serklaj yoktu atılamadı da geç kalındı. Siz sık sık dr kontrolü ile kanamayı takip edin bence serklaj bir mucize gb...
Busraaytac Ebrarrrr şimdi kaçıncı haftadasınız peki. Bide nette gezerken Allah’ın isimlerinden ya mubdi karnınıza tutarak 99 defa okuyun eşinizde okuyabilir erken doğumdan korunmak içinmiş.
Ebrarrrr Busraaytac evet cnm 25+3 olduk rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı Nasıp eylesin okudum ben inşşlah rabbim kıymasın ben İkitane kaybettim biri normal doğum diğeri sezeryan şimdi sezeryan yerim acıo pişik oluyo krm falan kulanıyorum zor yani rabbim hayırlısını nasip eylesin
Busraaytac Ebrarrrr amin aminn rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Güzel günleri düşünelim hep bi hedef koyalım ona odaklanalım inşallah 36 37lerde alırıız kucağımıza
Busraaytac Fkg hamd olsun benimde kanamam durdu. Kasılmamda azaldı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
Busraaytac Dogabebek tamam hemen bakıcam dediğiniz kişiye çok teşekkür ederim aminn inşallah sağlıkla hamileliğimi tamamlarım 🙏🏻☺