36 haftalık hamileyim 3400 gr olmuş bebeğin kilosu doktor 4ü aşabilir bu gidişle dedi normal doğum yapamayabilirsin dedi nst de sancılarım çıkıyor illa normal doğum için zorlamıyorum ama sezeryan için çevredekiler çok korkuttu yaşayanlar bilgi verebilir mi acaba?