Sxbmd Merhaba kızlar.6+2 günlük hamilelikte kalp atışını duydunuz mu?yoksa daha erken?birde kızlar belirtileriniz var mı?bende az-az gelip geçen adet ağrım var,başka hiçbişey
Nrsna Sxbmd 6+3te duyduk ❤️ Bende de halsizlik ve göğüs hassiyeti var. Ara sıra da adet olacakmış hissi. Bide koku hassasiyeti başladı 😬