yildizzz77 Selam herkese🤗 kızlar mevsim değişikliği sebebiyle fena grip oldumm. Doktora gittim banaa antibiyotik yazdı. Croxilex 1000 lik. 25 haftalıık hamileyim ve açıkçası dozu yüksek diye endişeleniyorum. Aranızda kullanan var mı?