Elifaydogan06 Cansu1035 canım bende hiç olmadı 7 haftalığım ama dikkatli ol tekrar olursa doktora gitmelisin
Adaaaa Cansu1035 benimde 7. Haftada hafif lekelenmem oldu hemen acile gittim sonra hap kullandım progestan sonra kahve geldi kesildi bidahada olmafı cok sükür yinede bi acile gidin derim
Aydeniz09 Cansu1035 Bende oldu canım çok hafif ve az sürüyor. Yerleşme lekesi muhtemelen. Şuan 18 haftalığız🙏
Aylaninannesi Yerleşme kanaması da olabilir düşük tehlikeis de buna en iyi cevap muayeneden sonra olacaktır. O sebeple hemen doktora gitmelisiniz
Cansu1035 Aydeniz09 ara ara geliyor ve köyü yeşil gibi ama yoğun değil doktora sordum çok yoğun ve kırmızı olur ise gelirsin dedi sağlıkla alalım kucağımiza