Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim. Şöyle bir durum var hamileliğim başından beri meyve suyu tüketiyorum kola bağımlılığım vardı fakat hamile kalınca meyve suyuna yöneldim sıkıp içmeye vaktim olmadığı için market meyve suyuları tercih ediyordum ama bugün çok zararlı olduğunu öğrendim. Bebeğe ciddi zararlar veriyormuş. İçen veya bilgisi olan varmı ben çok korkuyorum bebeğim iyi midir