Deryaaygrn Merhaba arkadaşlar. Bugün kontrolüm vardı. 23+4 teyiz. Doktor bebegin zayıfladığını söyledi. 5 gün geride 22+6 haftalık gorunuyor dedi. Bu durumuyla sabit kalır böyle devam ederse 3000 gr doğar ama daha da zayıflamasın dedi. Neler yemeliyim neler yapmaliyim lütfen yardım edin ya moralim çok bozuldu 🙏
Hndn1234 Deryaaygrn 5 gün gerilik çok büyütülecek birşey değil canım bebeğin sağlığı yerindeyse zayıf doğacak olmasından korkma. Hem bu hafta geride görünür bi kaç hafta sonra bi bakarsın haftasını yakalamış çoğu kişiden öyle duydum ben özellikle son ay kilo alır bebekler. Yine de günlük muz kaşar peyniri süt ceviz badem ye sol tarafına yat bu şekilde kilo aldıran çok olmuş. Balık ye haftada bir iki. Sade maden suyu iç inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alacaksın hiç bunlara kafayı takıp da bebeğini de olumsuz etkileme
Busradonmezus Deryaaygrn hiç moralini bozma 5 gün geriden 5 gün ileriden olur oyle şeyler. Sen bol bol süt yoğurt ayran yumurta yardır. Cerezler tuket kahve çay içme
emineemine Deryaaygrnbenim bebeğimde 2 gün gerideydi cok şükür düzeldi dr değiştirdim bazı konulardan dolayı o dr da 3 10 günü söz konusu değil dedi canınızı sıkmayın sakın stres edip bebeğinizide üzmeyin
Deryaaygrn Hndn1234 teşekkür ederim önerilerinizi dikkate alacağım ama söyle bir durum var bende. Ben sol tarafıma yatamıyorum nefes alamıyorum genelde sağıma yatarım bazen sırt üstü. Herkes sırt üstü yatılmaz falan diye konuşuyor görüyorum ama rahat ediyorum napcam sorun olur mu ki
Hndn1234 Deryaaygrn sırt üstü yatmayın bebeğe kan akışı yavaşlar sırt üstü yatarsanız. Bebek sizden kan yoluyla besleniyor bunun içinde en doğru pozisyon sol tarafa yatmak. Geceleri bazen sağa doğru da dönebilirsiniz ama birşeyler yedikten sonra sola doğru yatın.
Deryaaygrn Eylulmother umarım sizin bebeğiniz de haftasını yakalar. Ama bu zamana kadar hep normal gittigi için bir anda tedirgin oldum iste
Eylulmother Deryaaygrn doktor bana düzenli beslen gunde 2 kase yoğurt ye dedi sut icmemi söyledi bide 2 saatten fazla ac kalma az az sık sık ye düzelir dedi canım
Ruyaaa Deryaaygrn 1 haftaya kadar geri ileri olmasi risk teskil etmez heleki o haftalarda.. korkmayin hic. Saglikli beslenin yeter.
yildizzz77 Selam herkese🤗 kızlar mevsim değişikliği sebebiyle fena grip oldumm. Doktora gittim banaa antibiyotik yazdı. Croxilex 1000 lik. 25 haftalıık hamileyim ve açıkçası dozu yüksek diye endişeleniyorum. Aranızda kullanan var mı?😔😔
Deleted5544 benimde önce 2, sonra 5, sonra 1 hafta oldu geriliği. doktor hiçbir sıkıntı yok desede gözüme uyku girmedi günlerce daha da geriler mi diye. sonraki hafta günüyle uyumlu cıktı. ben toz nesquik, kaşar ve soda tükettim. tavsiye ederim ☺️
Med Deryaaygrn beslenmene dikkat et stres yapma birşey olmaz benim yeğenime de öyle demişti dr. Gayet sağlıklı doğdu masallah. Darısı başınıza.
Nisaakan_35 Valla bende 24+4 de gittim 557 gram geldi boyu 32 cm di doktorum sağlıklı dedi ama burdaki bazı kilolara bakınca benimki azmı acaba dedim korktum