Bugün doktora gittim doktor önce niye geldin dedi azarladı suyum yerinde rahimde açılma vesaire yok fakat nst de düzenli kasılmalarım çıktı doktor 1000 lik serum taktı Doğuma kadar gelme dedi endişelendim sizler ne durumdasınız birde doktorum Doğrana kadar karantinaya alırsa özel hastaneler Zeynep kamilegit dedi daha çok endişelendim rabbim sonumuzu hayır etsin