Bus_ak18 ben özele gidiyorum , sistemlerine düşmüş hemen. Evime geldiler bilgilermi aldılar. Sonra ben oraya gittim aşırı derecede ilgililer. Özellikle hemşire herşeyimle o kadar ilgileniyorlar ki Allah razı olsun. Özel hastanede ki doktorumdan kat kat fazla.. Birşeyden endişelendiğimde hemen arayabiliyorum, zaten onlar muhakkak ara diyorlar.