Sese2 33+6dan selamm kızlar🤰🙋🏼♀️ Nasıl gidiyor? Bebişler belirtiler nasıl? Ben her an doğuracak gibi hissediyorum 🙈😄
EsraOzsusam Sese2 34+3 bende bazen doguruyor muyum acaba diyorum :) bebiş de masallah cok hareketli 😍
Sese2 EsraOzsusam maşallahh🧿😍 benimde 32den sonra hareketleri azalacak diyorlardı hiç azalma yok hala kıpıt kıpır birde dışardan çok belli oluyor🙈
Dily_brr3 Virüs olmasa daha sağlıklı giderdi de işte şuan dogursam hastaneye gidemem stresi var Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Sese2 Dily_brr3 benide bu stres kapladı.. 35.hafta kontrolüm var haftaya kan aldırıp gitmem gerekiyor hiçbiryere güvenemiyorum