Merhaba aranızda yeniyim.Bugün sata göre tam 5+0 ız. 4+5 de 2200 beta değeriyle karından keseyi gördük .28 inde randevum var kalp atışları için.İlk gebeliğim endişeliyim.Düşünmeden alamıyorum kendimi kalbinin atışını duyanlar kaçıncı haftanızda duydunuz? 💆🏻♀️🤰❤️