yildizzz77 Selam herkese🤗 kızlar mevsim değişikliği sebebiyle fena grip oldumm. Doktora gittim banaa antibiyotik yazdı. Croxilex 1000 lik. 25 haftalıık hamileyim ve açıkçası dozu yüksek diye endişeleniyorum. Aranızda kullanan var mı?
Rabiaili yildizzz77 bana da aynı ilacı dün yazdı doktor 19 haftalık hamileyim içiyorum mecbur grip oldum bende öksürük ateş var bakalım nolcak
yildizzz77 Rabiaili geçmiş olsun, umarım en kısa zmaanda iyileşirsin 🤗 bende içiyorum. Günde kaç kez kullanıyorsun?