25+6 ile son 99 çok şükür .. biraz fazla kilo alımı dışında herhangi bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻 İhtiyaçların yarısını aldık geriye benek arabası + odası + bakım ürünlerinin bir kısmı ve biraz kıyafet kaldı .. Doğum haziran’ın ortası veya sonlara doğru olucak bir aksilik olmazsa 💚 tabi canım kızım ne zaman gelmek ister bilemiyorum 😊🌸
sizler ne durumdasın güzel anneler 🧿🧿