Şu 'içmeyen anlamaz' cümlesini de ben hiç anlamıyorum.Şahsen günde 1.5 pakete yakın sigara içiyordum. Bebeğimin varlığını öğrendiğim gün hiç şu kadar içsem nolur bu kadar içsem nolur diye hesap bile yapmadım.Direk bıraktım. Valla kafada bitirince oluyor, öyle stres falan yok yani. Hamilelikte en zararlı şey ne deseler herkesin sigara diyeceği aşikar.. buna rağmen içiliyorsa orası anneye kalmış