Esmaebru34 Doktor progestan yazdı bana ağız yokuyla alınır yazıyo reçetede ama sanırım yan etkisi oluyomus bende firil olarak kullanıyorum ama iki gün oldu sertleşti bugün zor kullandım fitili neden acaba böyle yaşayan oldumu?
berel15 Esmaebru34 ilacın kübünde adet düzensizliği var ise ağızdan düşük tehdidi durumunda vajinal yoldan öneriliyor canım. Ne sertleşti onu anlamadım bilgi verirsen yardımcı olmaya çalışırım 😘😘
Harika90 Bende hep vajinadan koydum çünki yan etkileri çok fazla zaten amaç düşük tehdidi için vajinadan daha çabuk etki ediyor
Esmaebru34 Harika90 geri çıkıyo mu peki ben koyuyorum biraz eridikten sonra kabugu geri çıkıyo fitilin
berel15 Esmaebru34 biraz uzanman gerekiyor itebildiğin yere kadar it sonra kendi dış kabını akıtıcak sürekli temizlemen lazm ve günlük ped kullanma canım hep tahriş olmuştu bende
Harika90 Esmaebru34 hayır çıkmıyor koyar koymaz çıkmıyor ertesi gün akıntı gibi geliyor oda normal zaten parmağının ucuyla en içe kadar ittir ittirebildiğin kadar kıllan ama onu sakın ihmal etme faydası çok oluyor🙏
Esmaebru34 Harika90 etmemeye çalısıyorum ams ileri kadar itersem iyice enfeksiyon olur diye korkuyorum zaten var bormaldedr
berel15 Esmaebru34 normal canım muhakkak kusuyor onu enfekte olmaması için iç çamaşırlarınızı ayrı yıkayın ben öyle yapmıştım günde 6/7 kez değiştiriyordum uzun süre kullandım o yüzden
Harika90 Esmaebru34 ben 5aydır kullanıyorum onu enfeksiyon falan olmadım maksadı zaten rahimi rahatlatmak ya sen daha iyi bilirsin kendini olmassa ağız yoluyla al canım benim allah yardımcın olsun
Esmaebru34 berel15 itiyorum hemen yatıp ayaklarımı yukarı kaldırıyorum bi müddet bekledikten sknra bakıyorum beyaz kabı geri gelmiş hsfif akıntıyla beraber
berel15 Esmaebru34 o geliyor canım çaresi yok ayaklarını kaldırmaktan ziyade uzanabilirsin yarım saat falan o arada eriyecek etken madde içeriye ulaşıp jelatini geri atacak