Ceylan35 Kızlar şiddetli bel ağrım var 33+1 bu doğum belirtisi olabilir mi korkuyorum ama adet sancısı gibi
Kizimmmm Ceylan35 doğum sancısı belle başlar karın kasıklara vururmuş. Okuduğum kadarıyla biliyorm ben de. 35+6yim başıma gelmedi.
Harika90 Sancın gelip ğidiyorsa aradaki dakikaları say o doğum sancısı belin yorulduysan pandanda arıyoabilir aynı haftadayız
Ceylan35 Harika90 çok sağolun kızlar sanırım enfeksiyonum var ama gidemicem acile suan hafif ağrım var karın bölgesinde çok erken Allah korusun evlatlarımızı zamanında dogsunlarda inşallah