Erken doğum riski olan annişler merhaba. 26. Haftamızdan beri erken doğum riskim var. İnanın ki bu durum sadece stresden gerçekleşiyor. Geçen hafta cuma günü dışarı çıkmıştım bi anda suyum geldi hemen hastaneye gittim saat 17:00 3 cm açıklığım vardı ama hiç sancım yoktu. 19:00 gibi sancılarım başladı o zamana kadar suyum tamamen boşalmıştı. Suni sancı vermek istemediler bebeğin başı güzel basıyordu kendi sancınla daha sağlıklı doğurursun dedi doktor. Ama çok zorlandım biraz bünyem de zayıf olduğu için ıkınırken üç defa bayılmışım. Annelere tavsiyem çok zayıfsanız beslenmenize dikkat edin lütfen. Gece saat 03:25 de miniğimi kucağıma aldım. Çok az bi dikişle doğumumu gerçekleştirdim. Ikınmalarım çok zor oldu ama onu kucağıma aldığımda herşey geçmişti benim için. İnşallah Allah herkese sağa Salim bi doğum nasip eder😊 sormak istediğiniz bişey varsa Bekliyorum kızçeler