yagmur91 Reglime 5 gün kala 15.8 beta Reglime 2 gün kala bugün 55,99 beta bugün ilk defa sarı kahve arası açık renk su kıvamı bir damla akıntı oldu. Bir daha olmadı. Sizce normal mi? Yoksa ?
Gamzedngdn yagmur91 yerleşme kanaması olabilir canım bende kanama olmadı ama beta 53 ile öğrenmiştim 25 haftalık olduk hayırlı olsun 🌺
Snszasla yagmur91 için rahat etmiyorsa doktora gidebilirsen bi git istersen canım stres yapmazsın böylece yada doktorun numarası varsa arayıp sorabilirsin
yagmur91 Snszasla doktorum yat dinlen. 3 gün sonra gel. Koronadan olabilir. Kimyasal gebelik olabilir. Veya birşey olmayabilir dedi.
zeyzey95 yagmur91 benim bildiğim yerleşme kanaması açık pembe oluyo bende öyle olmuştu bi doktora git istersen belki progestan falan verir
Snszasla yagmur91 dogru valla çıkmamak lazım da işte beta takibi için mecbur kalıyoruz yoksa dışarı çıkmazdık ama mecburuz