Hayalet Cigdemveminik eşimde öyle söylüyor kızıma iki isim koyduk ama ikisi bir okunabiliyor ama poyraz Ege sanki bir okunamayacak gibi oluyor
Hayat Tek isim güzel bence. 1 kızım var İsmi Esma .İkinci isime gerek duymuyorum.Çocuk hangi isimi olduğunu unutucak.Mesela Poyraz ege diyelim.Biri ismini sordugunda Poyrazmı desin,Egemi bilemiyecek. Yinede kara sizin tabi