Bahar4516 Doktorum yatıs yaptı nst sancım cıktıgı ıcın eve geldm progestan gunde ıkı kere dedı kullan uc gundur kulanyrm ama ne ıcın bu hap neye yarıyor? Bılen kullanan??
Hazalperi Bahar4516 normalde düştüğü engellemek için kullanılır ben kullanıyorum ama ileri gebelikte erken doğumu önlemesi için veriyorlar diye duymuştum
BusraDevlet83 Bahar4516 Sizin şikayetiniz neydi? Leke ve kanamalarda, rahim ağzı kısalığında kullanılıyor genelde. Yani erken dogumu engellemek için. . Olası düşük tehdidine karşı önlem için veriliyor kısaca.
htc-92 Bana doktorum hep kullan diyor 22 haftalığım. Erken Doğumu ve düşüğü önlemek için veriyor. Fitil olarak kullanmak daha kısa sürede etki ediyor. Oral kullanınca bulantı yaptığını söyleyenler var. Doktorunuz kullan diyorsa kullanın.
Bahar4516 BusraDevlet83 ben az bı kasık agrımla dpktora gttm hemen yatıs verdı nst de sancım cıkmıs bı yerde ıgnesını ve dusuk ıgnesı yaptılar uc gun once kaldım bır gun hastanede sonra progestan yazdı kullan bı hafta dedı ama hareketlerınde azalma hıssedıyorum sankı hapı ıcınce bıde mal gbı yoıyo dedım acaba zararı varmı :/ korkuyorum
Kizimmmm Bahar4516 ağızdan alindigi zaman baş dönmesi uyuşukluk halsizlik uyku yapar. O yüzden fitil olarak kullanın der doktor. Çok kullandim. Aksatmayin hep kullanın.
BusraDevlet83 Bahar4516 Hayır zarari yok bilakis bu aşamada çok yararlı bir ilaç. Ben onu fitil olarak kullanmıştım. O zaman yan etki yapmıyor ve daha etkili. Eğer kötü hissettiriyorsa doktora danışıp bu şekilde alabilirsiniz. Bu ilaç size iyi gelecek. Endişe duymayın.. Geçmiş olsun.