Tugcem92 Susu1303 herseyimi mustela aldım. Kendime çatlak kremim de mustela. 35 haftalığım ve hiç çatlamadım çok memnunum
198723 Susu1303 şampuan pisik kremi ve yağını aldım mühendisoglunun tavsiyeleri doğrultusunda instagramda
Vnsgb bilaloguzunannesi inşallah cildine uyum sağlar pişman olmazsınız. Çünkü gerçekten çok pahalı ya 🙈
Tugce_35 Ben mustelanin bebek için 100 ml şampuan ve vücut losyonu aldım kendime de 2 tane çatlak kremini aldım
Semella Bende mustelanın merhaba bebek setini tercih ettim. Şampuan ve pişik kremi elbette gerekli ama losyon ve bebek yağına kullanınca devam edip etmeyeceğime karar verecegim. 💐
fatma277 Ben lansioh göğüs kremini, göğüs pedini aldım, lierac çatlak kremi 135 lira idi , mustelanin da şampuan pişik kremi ve vücut yağını aldım
Zeynep_35 Susu1303 ben pısık kremını aldım yanında seyahat boy sampuan vardı bırdecek olara kremını ve yagını aldık