Merhabalar; Bebeğim 33. haftada 2270 gr ve 46 cm olarak doğdu. Yoğun bakımda 9 gün kaldık birkaç gün de solunum desteği aldı ve taburcu olduk. Şuanda 36 günlük ve herhangi bir sağlık sıkıntısı yok şükür. 1 ay sonunda gözleri için ROP muayenesi istendi fakat sıkıntılı bir muayene gibi gözüküyor. Açıkçası çocuğa daha fazla acı çektirmek istemediğimden yaptırmayı düşünmüyorum.Normal bir göz muayenesi daha mantıklı geliyor. Aranızda bu muayene istenen var mı? Varsa deneyimlerimlerinizi aktarabilir misiniz?