Fatma60_ Cuma kontrole gtcem doktora desem suniyle dogumu bslatırmı acaba ya özele gidiyorum bu arada😍
H1z2a3 Fatma60_ maalesef en az 40 olması lazım 😅 bnde ilk kızımda denemiştim yalvarmıştım da doktorum kabul etmemişti özele gidiyordum bnde 😊
SerraKr Fatma60_ ben 40+4te suniyle yapmıştım. Doktorla konuş Her şey uygunsa yapabilir. Ama gerek var mı bence yok. Şimdi 2. Kez hamileyim. Suni mi aslaaaa 🤦🏼♀️ Kendi sancımı beklicem gerekirse 42ye kadar
Fatma60_ Kizimmmm 35 de gittiğimde ben istemiştim bakmıştı acıklık yoktu 3 hafta gecti şimdi bida gitcem işte
Tugbaiklima Fatma60_ valla bende bi an once dogsun daha fazla ilerlemeden die bekliyorum ama dogmuyor ya 😁
Harika90 Millet beklemesi taraftarı benim erken doğum riskim var serklajlıyım inşallah o haftaları görürüm bende bence doğmasın bekle birazdaha sağsalim al kucağına inşallah
Zhrnz Fatma60_ 40 hafta dolmadan bi.sikinti yoksa baslatmiyolar malesef bebegin sagligi icin benim ilkim de 39 a girdigim zaman.mecburi baslatilmisti su azligi ve plesenta yaslanmasindan dolayi