Arkadaslar burda bı kac jez okudum enfeksiyon nedeniyle dusuk yapan bebegını kaybeden yok bunun yuzunden kesesi delınen suyu biten sonra beni bir korku aldı nzmn kasıklarım agrısa ne zmn akıntım artsa tedirgin oluom 10+4 um mesela bugun sag sol kasıklarım agrıdı kımıl kımıl ıslaklık da fazla bu enfeksiyon denilen sey idrar enfeksiyonu mu