Ehnr aynı durumu 14.haftaya kadar sık sık yaşadım. 14.haftadan sonra nadiren yaşıyorum.
vücudumuz çok fazla kan pompaladığı için yorulmuş hissi oluşuyor, doktoruma özellikle sormuştum. Çünkü beni rahatsız eden bir durum haline gelmişti. Bir sorun yok bu gibi belirtiler normal demişti