elif0690 etlikte ki lokman hekim evime yakın . En ufak bişeyde oraya gidebiliyorum . Tabiii memorial kadar olamaz ama kötü bi hastane değil ☺ Muayene ve tahlil ücretleri de uygun . Bi sorun yaşadığım da doktoruma ulaşamadığımda memoriale gidiyorum en kötü ihtimalle Zübeyde hanımda doktorlar ve hemşireler tarafından torpilliyim ☺oraya da gittiğim oluyor . Ama bi karar vermem gerekiyor bi hastanede devam etmem gerekiyor Kararsız kaldım