Aynur12 Kızlar 38+4 olduk fakat şu krizde özelede para veresim gelmiyor devlette doğum yapan varmı aranızda memnun kaldinizmi? Benim ilk gebeligim duygu hastanesine gidiyorum fakat pahalı geldi çok yakın cevrede fizik tedavide taksim eğitim arastirmada doğum yapaniniz varmı?
Sinem67 Aynur12 Arkadasım anlattı hepsini sevk etmsler fakültede. Yenidoğan kısmında mikrop cıkmıs bebeklerde. Özele gecmiş mecbur. Bilmyrm bnde borc harc özele gdcm mayısa kadar devam ederse bu virüs
Snmdnz Aynur12 kimse vermek istemez okadar para canm ama ortalik boyleyken mecbur borc harc ozelde yapicam dogumu devletler daha tehlikeli ozellere gore bence
Sinem67 Aynur12 kesnlkle ypıyr ayılıp bayılmdgn sürece kuralmış. Ablm gebelik zehirlenmesi gecerdi onu bile artık fenalastı krz gecrnce aldılar. Devlet tehlikeye atma bayılıyr
Aynur12 Sinem67 benim günümde az kaldı allah hepimizin yardımcısı devlet hastanesi isteğe göre sezeryan yapmiyormu acaba
Aynur12 Snmdnz ama özelde de olabilir bu bi garanti değil aslında ordada olabilir ne bilim şaştım kaldım ya
Bernaszn Aynur12 devlet hastanesi zorunlu olmadıkça sezeryan yapmıyor diye biliyorum canım ama sanki devlet hastaneleri daha sakıncalı gibi geliyor bana hasta vaka sayısı çok olduğundan belkide özel de olmak daha iyi olabilir diye düşünüyorum
Sinem67 Aynur12 özelde devletteki kadar kimse yogun olmaz bnce ama devlette Suriye liflerden turda Bi dünya degsk millet var
Snmdnz Aynur12 yaa tabi cikabilir canm ama sonucta tum vakalar genelde buyuk arastirma hastanelerinde degilmi
UraSsmom Aynur12 Bütün mikrop devlet hastanelerinde, şüpheli hastalar da devlet hastanelerinde, borç harç Bi şekilde özelde yapılması daha mantıklı bence. Rabbim korusun bizleri de evlatlarımızı da nasıl Bi döneme geldik böyle 😞