Arse şöyle düşünün.Anne karnından çıkıp sütten kesilene kadar bebeğinizle ortak bir beyin kullanıyorsunuz.Siz ne hissederseniz bebeğiniz de onu hissediyor.Bu gerçekten de bilimsel olarak kanıtlanmış bir durum.Doğana kadar anne karnından,doğduktan sonrada sütünüz ve vucudunuzun yaydığı enerji ile geçmekte.Olabildiğince pozitif bakmaya çalışın olaylara,hayata.Mutlu olmak inanın dünyanın en basit olayı.