Neefeess Kızlar sizde yaşıyor musunuz sağ gözüm de sürekli bir segirme oluyor gebelikle ilişkisi var mı sizce
Sedaanneoluyor Neefeess birkaç gün bende de oldu benim de sol gözümdü baya da rahatsız etmişti beni fakat kendiliğinden geçti hamilelikte göz kuruluğu olurmuş acaba ondan mı oldu ki ama devam etseydi kesin doktora gidecektim
DilekBodurr Neefeess bi kaç gündür başımda geçmedi gitti göz altım seğiriyor geçiyor tekrar başlıyor. Ben 2 derece miyopum belki onla alakalıdır dedim ama. 21+3 günlük hamileyim bu arada.
Irmaks Valla canim bendede sag gozde sknti var gecici gorme kaybim oluyo sekerli su icip dengeleme yapiyorum tansiyonumda snra duzeliyor gebelikle alakali galiba 31+5iz buarada sl