Hanife_20 Iyi günler bugün tam 33 haftalik olduk sizin bu haftalar da kilosu nasıldı bizim 2600 olmuş dr 35 haftalik görünüyo böyle giderse erken alabiliriz dedi 🤷🏼♀️
Kbr_71 Hanife_20 bugün kontrolum var 33 haftalığım tam 32+0 da 2212 grmdı 2 hafta ileri demişti doktor nasıl erken alınıyo peki haftadan dolayımı
Dilararas Hanife_20 ne güzel tombikmiş ☺️ Ben artık şunu anlamıyorum bu 5 kg doğan bebekler 6 kg bile doğan varmış nasıl doğuyordu acaba şimdi 4 kg olacağı düşünüldüğü an erken alabiliriz deniliyor şeker olmasında kilolu doğsun istiyoruz hepimiz sonuçta bu tüm annelerde var yani haksız mıyım ?
deniznisa Hanife_20 benimde normalde 33 haftalıktım 2400dü kilosu doktor 34 haftalıksın dedi uygulamayı bırak dedi yarın kontrolüm var doktorun dediği haftayı mı söyliycem sizce
Zuzu88 32+6 dayken 2158 gram gelmişti benim de.5 gün ileriden gidiyo.Ama kafası iki hafta önde dedi doktor.
Mekamu Bana da böyle demişti o haftada. 35.haftada ben hiç kilo almamışım bebek de 400 gram almış yine. Biraz büyük gidiyor, erken gelebilir dedi. Biz alırız demedi 🤔
Sema__ Hanife_20 adet tarihime göre 34+1 de gittim, 2.36o 45 cm dendi. Ama benim geç ovulasyon gözüküyor bi 1o gün kadar. Her gitmeme haftası değişiyor 🥴
inci07 Ben de dün gittim 31+3 te 1910 gr 43 cm çıktı zaten en başından beri haftası ilerde gidiyordu ama benim doktorum bu durum doğum zamanını etkilemeyebilir bebeğin yapısı böyle demişti aylar önce