Yenihamis Arkadaşlar iki gündür soruyorum ama cevap alamadım benim 1dusugum oldu şuan gebeyim tekrar fakat doktor crinonejel ve ecorpin verdi benim durumumda olanlar var mı bu bana sıkıntı yaratırmı
FatmaSalamBayram Canım bende crinone jel ve progestan kullanıyorum 7. Haftadan beri. Şuan 10.haftamdayım
Yenihamis @FatmaSalamBayram teşekkür ederim cevap verdiğin için canım benimde düşük riskim var rahim duvarim ince oldugu icin düşük olabilir dedi 😓